❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

خوش بحالت که میراث دار حجب و حیای فاطمه(س) هستی ! سفیر عفت فاطمه(س) ! زین پس چادرت را با نیت سر کن ...
❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

خوش بحالت که میراث دار حجب و حیای فاطمه(س) هستی ! سفیر عفت فاطمه(س) ! زین پس چادرت را با نیت سر کن ...

فقط یـــــــــــــــــــــک نگاه!

درست یک هفته بعد از مراسم عروسی آمده بودند برای طلاق!

زن هاج و واج بود و با صدای بلند گریه می کرد اما مرد خونسردانه و بی توجه به اشک 

های جان سوز زن نشسته بود.

-<چرا می خوای طلاقش بدی؟>

وقتی این سوال را از مرد پرسیدم نیشخندی زد و گفتː

-<عاشق یکی دیگه شدم. شب عروسیم دیدمش…>

عروسی شان در یک باغ بود. زنانه و مردانه.می گفت معشوقه جدیدش دوست نزدیک

همسرش است.


عفت;زن را توانا می سازد که با جستجوی بیشتری عاشق خود را,یعنی کسی را که

افتخار پدری فرزندان او را خواهد داشت,برگزیند.(ویل دورانت)

فرشته حجـــــــــاب!

 

در روزگاری که :

زن را بـ‌ه “تن” می شناسند

غیرت را “بددلی” می نامند

و باحجاب را ” اُمل” می دانند ،

تو همچنـان “فرشته” بمان

بانوی سرزمین من


ادامه مطلب رو حتما بخونید.

ادامه مطلب ...

ولادت حضرت زینب وروز پرستار مبارک


کربلا شهریست ای دل شهریارش زینب است
اعتبارش از حسین و اقتدارش زینب است
نام زینب با حسین حک گشته در ایوان دل
دل که شد بیت الحسین نقش و نگارش زینب است
ولادت حضرت زینب کبری مبارک

چ مثل...

آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند...

من چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم

آنان موقع نماز شب با چفیه صورت خود را می پوشاندند تا شناسایی نشوند...
من چادر می پوشم تا از نگاه های حرام پوشیده باشم...

آنان چفیه را سجاده می کردند وبه خدا می رسیدند ...
من با چادرم نماز می خوانم تا به خدا برسم...

آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند...
من چادرسیاهم را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم...


منبع:http://taranom520.blogfa.com/

بعضی چادری هم مشکل دارن!

به نظر من خیلی از دخترای چادری هستن که آبروی هرچی دختر چادریه بردن.چطوری؟اینطوری که موهای رنگ شده شون میذارن بیرون،آرایش بد میکنن و لباس تنگ می پوشن و گاها چادرشون را طوری رو شونه هاشون شل می کنن که هرمردی از روبرو اونا رو ببینه شل میشه توی زندگیم خیلی آدمها رو دیدم که انقدر چادرشون رو کیپ میگیرن که دماغشونم به زور پیداست نماز شبم میخونن ولی سی برابر اونا غیبت میکنن و

ادامه مطلب رو ازدست ندین

ادامه مطلب ...

22بهمن.....روز پیروزی ما

 

 

اس ام اس 22بهمن,اس ام اس 22 بهمن,اس ام اس برای 22 بهمن

 


بیست و دوی بهمن که حیات وطن است

خود روح خدایی است که در جان و تن است

ما زنده به آنیم و از آن یاد کنیم

یوم الهی که یادگار از آن ماه بهمن است

یوم الله۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل را تبریک می گویم . . .