❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

خوش بحالت که میراث دار حجب و حیای فاطمه(س) هستی ! سفیر عفت فاطمه(س) ! زین پس چادرت را با نیت سر کن ...
❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

خوش بحالت که میراث دار حجب و حیای فاطمه(س) هستی ! سفیر عفت فاطمه(س) ! زین پس چادرت را با نیت سر کن ...

با زندگی نمی سازم.....زندگیمو خودم می سازم


برای اوج گرفتن تنها کافیست همرنگ جماعت نباشی....همین


دلم آرامشی خدایی می خواهد

ماهیان از تلاطم دریا

به خدا شکایت کردند

و چون دریا آرام شد

خود را اسیر صیاد دیدند

تلاطم زندگی حکمت خداست

از خدا دل آرام بخواهیم

نه دریای آرام.

*************


هیچ چیز واقعا خراب

نیست… حتی ساعتی

که از کار افتاده است،

دو بار در روز زمان را

درست نشان می‌دهد

*******************

هیچ چیز در جهان ماندگار نیست!

جوانی و آنچه که به آن می نازی

روزی به باد خواهد رفت

توجه کن”خواهند رفت

نشانه‎ها را از کفش‌های نو به نو

از لباس‌های کهنه

از چروک‌های گونه!

و خیلی چیزهای دیگر

می‌توانی بیابى ..

پس اندوه از چه روی داری؟


******************


تا خدا هست

کسی تنها نیست

من اگر گم شده‌ام

تو اگر خسته شدی

درپس پرده‌ی اشک من و تو

مأمن گرم خداست

او همین جاست

کنار من و تو.


**********************


چشمانم به دنبال تو میگردد..........

Love7

سکـــوت میکنم …

بگذار حرفــــــ ها آنقدر یکدیگر را بزننــــــد!!!
تا بمیرنــــــد !!!


***


گآهے شآیـב لآزمـ بـآشـב ،

از یــآב ببـــریـمـ

یـــاב آنهـــایـے رآ ڪـہ …

بـآ نبـــوבنشآטּ

بـوבنمـآن رآ ،

بــہ بـآزے گـرفـتنـב ………

***

غفلت کردم

لحظه ای

دلـــــــــــــــــــم جایی گیر کرد و

تمام زندگی ام نخ کش شد ..  ادامه مطلب ...