❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

خوش بحالت که میراث دار حجب و حیای فاطمه(س) هستی ! سفیر عفت فاطمه(س) ! زین پس چادرت را با نیت سر کن ...
❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

خوش بحالت که میراث دار حجب و حیای فاطمه(س) هستی ! سفیر عفت فاطمه(س) ! زین پس چادرت را با نیت سر کن ...

مناجات شهید چمران

خدایا هرچه را دوست داشتم از من گرفتی،

بهر چه دل بستم، دلم را شکستی،

بهر چیز عشق ورزیدم آنرا زائل کردی،

هر کجا قلبم آرامش یافت تو مضطرب و مشوش کردی،

هر وقت دلم بجایی استقرار یافت تو آواره ام کردی،

هر زمان به چیزی امیدوار شدم تو امیدم را کور کردی…

تا به چیزی دل نبندم،و کسی را به جای تو نپرستم و در جایی استقرار نیابم

و به جای تو محبوبی و معشوقی نگیرم و جز تو به کسی دیگر و جایی دیگر و نقطه ای دیگر آرامش نیابم

و فقط تو را بخوانم و تو را بخواهم و تو را پرستش کنم و تو را بجویم…

شهید چمران 

برای خدا

بارالها...
از کوی تو بیرون نشود پای خیالم
نکند فرق به حالم
چه برانی،چه بخوانی
... چه به اوجم برسانی
چه به خاکم بکشانی
... نه من آنم که برنجم
نه تو آنی که برانی..
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد...
نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی
کس به غیر از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی

باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی


http://takonkur365.blogfa.com/

(:......):

خسته ام میفهمی...............؟
به انتهای بودنم رسیده ام,ام اشک نمیریزم,

پنهان شده ام ,پشت لبخندی که درد میکند.........