❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

خوش بحالت که میراث دار حجب و حیای فاطمه(س) هستی ! سفیر عفت فاطمه(س) ! زین پس چادرت را با نیت سر کن ...
❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

❤بانـوی ایـ☫ـــرانیᴥعصمت فاطمی❤

خوش بحالت که میراث دار حجب و حیای فاطمه(س) هستی ! سفیر عفت فاطمه(س) ! زین پس چادرت را با نیت سر کن ...

چــــــــــــادر من عشقه

 
 

وقتی مشکی مد باشه خوبه

وقتی رنگ مانتو شلوار باشه خوبه

وقتی رنگ عشقه خوبه !

وقتی رنگ کت و شلوار باشه با کلاسه !

وقتی لباس های شب تو مهمونی ها مشکی باشه باکلاسه !

اما...



 

وقتی مشکی مد باشه خوبه

وقتی رنگ مانتو شلوار باشه خوبه

وقتی رنگ عشقه خوبه !

وقتی رنگ کت و شلوار باشه با کلاسه !

وقتی لباس های شب تو مهمونی ها مشکی باشه باکلاسه !

اما

وقتی رنگ چادر من مشکی شد

بد شد !

افسردگی می آورد !

دنبال حدیث و روایت می گردند

که رنگ مشکی مکروهه !

مشکی تا جایی که برای لباس های شما بود خوب بود و باکلاس به ما که رسید بد شد

من و متهم می کنید به افسردگی به دل مردگی

و من توی زندگی دنباله لحظه ای هستم که افسردگی گرفتم به حکم شما !

چرا حجاب را مساوی با افسردگی می دانید !

دوست دارم چادر مد شود

مشکی رنگ عشق باشد

عشق به خدا بدون افسردگی !

نظرات 2 + ارسال نظر
mina یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 12:57 http://ghashangtarinha.blogfa.com

سلام من مینام ازمدرسه نمونه تومسابقه شرکت کردم میشه بگی دقیقابایدچیکارکنم
اگه میشه بیاوبم وبگو
مرسی

سلام..........ممنون از حضورت بهتره بخشنامشو بخونی

نرگس یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 12:55 http://Behtarinvazibatarin.blogfa.com

سلام اومدم وبت قشنگه

سلام...ممنون که امدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.